مصدوميت دو ماهه تياگو آلکانتارا
 
کلبه فراقط!!!
دو شنبه 10 مهر 1391برچسب:, :: 10:58 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

بازيکن 21 ساله بارسلونا در جريان بازي شنبه شب تيمش مقابل سويا با مصدوميتي جدي مواجه شد.


    تياگو آلکانتارا، بازيکن 21 ساله و برزيلي الاصل باشگاه بارسلونا بعد از مصدوميتي که در جريان ديدار شنبه شب بارسا در ورزشگاه سانچس پيسخوان و مقابل سويا گريبانگيرش شد، براي هشت هفته از ميادين ورزشي به دور خواهد بود. چرا که از ناحيه ليگامنت زانو دچار مصدوميت شده است. مصدوميت تياگو در زماني اتفاق افتاد که تيمش با دو گل از حريف عقب بود ولي در نهايت توانست تا با نتيجه 2-3 سويا را شکست دهد.


   پيش بيني مي شود که تياگو براي دو ماه از ميادين ورزشي به دور باشد و بدين ترتيب در يازده بازي بارسلونا غايب خواهد بود که از اين جمله مي توان به بازي يکشنبه بارسلونا مقابل رئال مادريد در روز 7 اکتبر اشاره کرد.


البته خبر مثبتي که در رختکن بارسا به گوش مي رسد، اين است که آندرس اينيستا، کارلس پويول و آدريانو به موقع بهبود يافته و به بازي ال کلاسيکو مي رسند.


رئال و بارسا در طول اين فصل دو بار مقابل هم قرار گرفته اند، آنها در ديدار سوپرکاپ اسپانيا با هم روبرو شدند که در مجموع جام قهرماني به رئال مادريد رسيد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان